بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی ایرانی برندچی | asilbekharid


بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی ایرانی برندچی | asilbekharid

حالتی را تصور کنید که صبح است و می خواهید قهوه میل کنید، اما باید کلی کار انجام دهید تا قهوه شما آماده باشد. دستگاهای اسپرسو ساز خیلی راحت می توانند با فشار دادن یک دکمه قهوه شما را داخل فنجان بریزند و در همان لحظه به راحتی یک اسپرسو در دست داشته باشید و صبح خود را اینگونه آغاز نمایید. این در حالی است که با اسپرسو ساز می توانید در عرض کمتر از 1 دقیقه یک اسپرسو داشته باشید. قهوه سازها بین 95 تا 165 میلی گرم کافئین در فنجان تولید می کنند در حالیکه اسپرسو سازها می توانند چیزی بین 375 تا 520 میلی گرم تولید کنند. از آنجایی که در بازار تعداد زیادی برند اسپرسو ساز وجود دارد نمی شود به همین راحتی بهترین آن را انتخاب کرد برای بررسی لیستی از پرفروش ترین اسپرسو ساز در این مطلب همراه من باشید.

  • همه این سوالات به یک راهنمای خرید اسپرسو ساز خانگی خوب نیاز دارد تا بتوانید پرفروشترین و بهترین اسپرسو ساز خانگی را انتخاب کنید.
  • پس اگر به دنبال خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید می توانید از فروشگاه اینترنتی shikomal دیدن کنید یا با کارشناسان فروشگاه اینترنتی شیکو مال در ارتباط باشید.
  • باور بکنید یا نکنید، تفاوت طعم قهوه در اسپرسو سازهای باکیفیت، به نسبت نمونه‌های بی‌کیفیت از زمین تا آسمان است.
  • اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 وسیله‌ای چندکاره با امکانات پیشرفته است.

اگر به دنبال قهوه ساز با سلیقه ساخت ایتالیایی و کیفیت بالا هستید، دلونگی بهترین بهترین اسپرسو ساز گزینه محسوب می‌شود. وبلاگ خبری و آموزشی جاوید کالا به عنوان بستری جامع و کامل از برترین مقالات آموزشی و راهنمای خرید لوازم خانگی می باشد. برترین مقالات راهنمای خرید و آموزشی لوازم خانگی را می توانید در این وبلاگ مطالعه کنید. همچنین برای خرید و مقایسه قیمت انواع لوازم خانگی می توانید به بخش فروشگاه مراجعه فرمایید.

اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-870

در مقالات قبلی صحبت کردیم که تفاوت اسپرسو و کاپوچینو در چیست، اما به طور کلی بخواهیم عرض نماییم، از ترکیب قهوه با اسپرسو دوبل و کف شیر بخار داده شده به وجود می آید. همچنین باید به فیلتری که در اسپرسوساز استفاده شده و جنس مخزن آن توجه داشته باشید. بله میتوان همران ۲ کاپ اسپرسو تهیه کرد اما در فنجان های سرو مخصوص اسپرسو. اگر به دنبال قهوه ساز با چهره خاص و گیرا هستید و درعین‌حال برای شما کیفیت بالا اهمیت دارد،mebashi بهترین گزینه محسوب می‌شود. خرید مالکیت برند کنوود (یک شرکت انگلیسی (سابق) بسیار معتبر) سبب دسترسی بیشتر دلونگی به مناطق مختلف جهان شد. به‌گونه‌ایی که امروزه دلونگی در بیش از ۷۵ کشور دنیا محصولات خود را توزیع می‌کند.

اسپرسوساز خانگی دلونگی مدل EC685

این برند یکی از مطرح ترین برند های تولید کننده این دستگاه در ایران و جهان است. یکی از نکاتی که باید در خرید یک اسپرسو ساز خوب دانست شناختت بهترین مارک اسپرسو ساز خانگی موجود در بازار است. اسپرسو ساز خانگی دلونگی (Delonghi) محصولی ساده، سبک و بسیار کاربردی است. این دستگاه توان مصرفی‌اش پایین بوده و به یک سینی چکه گیر برای نظافت و راحتی بیشتر شما مجهز شده است. یکی از مزیت‌های این محصول، داشتن سیستم «واریو» برای انتخاب طعم دلخواه، از قهوه ملایم تا قهوه غلیظ است.

طبعاً اگر بتوان با آن فنجان بیشتری قهوه درست کرد در سطح بهتری خواهد بود. بهره مند بودن از سیستم خاموشی اتوماتیک در مواقع نیاز از دیگر فاکتورهای یک اسپرسو ساز به شمار می رود. اسپرسو ساز مباشی مدل Mebashi ECM2013 از تولیدات عالی و با کیفیت شرکت مباشی کشور ژاپن بوده که جهت مصارف خانگی، اداری و بسیار از موارد دیگر مثل مسافرخانه و محیط های کوچک طراحی شده و بسیار کاربردی و مناسب است. با توجه به اینکه این دستگاه عملکرد بسیار خوبی دارد و در عین حال از اسپرسو ساز های ارزان قیمت است، فروش بسیار خوبی دارد. این مدل اسپرسو ساز خانگی مباشی بسیار زیبا است، که در آن از پلاستیک فشرده استفاده شده است. چون طراحی و قالب آن مناسب می باشد، وزن این دستگاه فقط چهار کیلوگرم است.